Konferencijska dvorana za poslovne događaje

POSLOVNA PUTOVANJA

Konferencijska dvorana za poslovne događaje

Ako dolazite u Split poslovno, Atrium Hotel je savršeno mjesto da uhvatite korak sa svojim poslom i ujedno imate koristi od hotelskih poslovnih sadržaja i usluga koje su vam potrebne, nakon posla možete uživati u modernim i udobnim sobama i apartmanima, opuštanju u hotelskom Spa & wellness centru ili u našem najboljem restoranu


Iako su većina naših gostiju obitelji koje putuju diljem zemlje, mnogi poslovni ljudi posjećuju grad i borave u našem hotelu.
Imajući na umu da se poslovni događaj ne može organizirati bez poslovnog prostora, nudimo vam nekoliko prostranih konferencijskih prostora. Uz prostor na usluzi vam je i catering, WiFi i tehnička podrška (televizor, prijenosno računalo i projektor) – sigurni smo da će oni biti savršeni za vaš poseban dan!

Odaberite jedan od naših 6 poslovnih prostora, potpuno opremljenim za smještaj organiziranih kongresa, konferencija, prezentacija ili poslovnih sastanaka. Nudimo sofisticiranu tehničku audio / video opremu i osigurat ćemo poslovni catering za do 300 ljudi (ručkovi, buffet dobrodošlice, caffe pauze), dodatne usluge kao što su transferi za sudionike, izleti do Splita i okolice te organiziranih team building programa.

Svi prostori su u prikladnom elegantnom poslovnom stilu i mogu se postaviti po zahtjevu i potrebama gostiju. Kontaktirajte nas i naš tim stručnjaka će vam pomoći sa svim organizacijskim planovima ili poslovnim zahtjevima.
U ponudi su nam dvorane:

Peristil – 132 sqm

Carrara- 147 sqm
Marul – 113 sqm
Carrara + Marul – 260 sqm
Peristil + Carrara – 279 sqm
Dioklecijan – 400 sqm